Жамбыл облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасының "Жамбыл облыстық психикалық

денсаулық орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорнының

2019-2022жж. стратегиялық жоспары

 

Мазмұны:

1 бөлім. Миссиясы және пайымдауы

2 бөлім. Ағымдағы жағдайды талдау және даму үрдісі

3 бөлім. Стратегиялық бағыттар, мақсаттар, міндеттер, нысаналы индикаторлар, іс-шаралар және қызмет нәтижелерінің көрсеткіштері

4 бөлім. Функционалдық мүмкіндіктерді дамыту.

5 бөлім. Мүмкін тәуекелдер

 

1 бөлім. Миссиясы және пайымдауы

Миссиясы

Елдің тұрақты әлеуметтік – демографиялық дамуын қамтамасыз ету үшін – психикалық және мінез-құлықтық бұзылуларды диагностикалау, емдеу және алдын алу стандарттары негізінде, оның ішінде психикалық белсенді заттарға тәуелділікпен байланысты қолжетімді білікті медициналық көмек көрсету.

Пайымдауы

Біз пациенттерге диагностиканың, емдеудің, алдын алудың және медициналық қызмет көрсетудің сапасын тиімді түрде арттыруға тырысамыз, біз бір бөлігі болып табылатын бірыңғай дамыған әлеуметтік – бағдарланған жүйені білдіретін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау саласы медициналық көмек көрсетудің қолжетімділігін, уақтылығын, сапасы мен сабақтастығын қамтамасыз етуге арналған. Біз жоғары кәсібилікке, жоғары кәсіби адалдыққа ие, этикалық нормалар мен құндылықтарды сақтайтын, пациентке қызмет ететін бәсекеге қабілетті кадр әлеуетін қалыптастыруға тырысамыз. Біз көмек сұрап келген әрбір адамның алдындағы жауапкершілікті сезінеміз.

 

Біздің кәсіпорын жұмысының ПРИНЦИПТЕРІ: МИССИЯ МЕН МАҚСАТТАРҒА ЖЕТУ ҮШІН БІЗ ӨЗІМІЗГЕ КЕЛЕСІ СТРАТЕГИЯЛЫҚ МІНДЕТТЕРДІ АНЫҚТАДЫҚ:

Барлық қолда бар ресурстарды іске қосып, медициналық қызмет көрсету сапасын үнемі арттыру;

Аурухананың жоғары мамандандырылған кадрлық құрамын сақтау, оның біліктілігін арттыруға атсалысужәне жас мамандарды тарту.

Өзінің материалдық - техникалық базасын және кадр ресурстарын үнемі дамыту және нығайту;

Қол жеткізген жетістіктерге қарамастан бір орында тоқтап қалмау.

БІЗДІҢ ҚҰНДЫЛЫҚТАР:

Диспансердің құндылықтары мен этикалық ұстанымдары мейірбандық, мейірімділік, құзыреттілік, персоналдың кәсібилігі мен креативтілігі болып табылады, оның қызметінде пациенттің мүдделері басым сипатта болады (пациентке бағытталған қызмет).

 

2 бөлім. Ағымдағы жағдайды талдау және даму үрдісі

1. Стратегиялық бағыт

1.1.  Дамудың негізгі параметрлері.

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылдың 1 тамызындағы № 575 "Қазақстан Республикасының психикалық денсаулығын қорғау қызметін дамыту жөніндегі 2017-2018 жылдарға арналған Жол картасын", Жамбыл облысы әкімінің 2018 жылғы 1 қарашадағы № 213 «Жамбыл облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қарамағындағы кейбір кәсіпорындарды қайта ұйымдастыру туралы» Қаулысын орындау мақсатында қосылу жолымен "Жамбыл облыстық психикалық денсаулық орталығы" ШЖҚ МКК құрылды, амбулаториялық бөлімше 6 Бастапқы психикалық денсаулық орталығын құрумен қалалық емханалардың құрылымына біріктірілген.

 

Көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттануын қамтамасыз ету үшін 540 төсектік стационар жұмыс істейді (180 наркологиялық и 360 психиатриялық), оның ішінде соттың шешімі және қаулысы бойынша ер және әйел жынысты адамдарды мәжбүрлеп емдеуге арналған;  ересек тұрғындар үшін күндізгі стационар (35 орынға); 40 төсектік Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығы; алкогольдік және есірткілік масаңдықты сараптаудың тәулік бойы кабинеті; метадонмен алмастырушы терапия кабинеті; клиникалық-диагностикалық бөлімше, онда консультациялар, медициналық тексеру жүргізіледі. Қосымша кабинеттер: физиотерапиялық кабинет; УДЗ кабинеті; рентгенография кабинеті; инфекциялық бақылау кабинеті; СӨС кабинеті; химия-токсикологиялық зертхана; клиникалық-диагностикалық зертхана; жаттығу залы, шаруашылық қызмет (ас блогы, монша, кір жуатын орын, автоклав, қойма үй-жайлары).

        

Психикалық денсаулық қызметі өз жұмысында 2016-2019 жылдарға арналған "Денсаулық" денсаулық сақтауды дамытудың мемлекеттік бағдарламасын басшылыққа алады, 2018 жылдың индикаторларына қол жеткізілді және орындалды.

1. Наркологиялық қызмет бойынша "Зиянды қолдануымен және есірткіге тәуелділікпен наркологиялық есепте тұрған тұлғалар саны" жоспар бойынша 100 мың адамға шаққанда– 177,2, қол жеткізілді және 100 мың тұрғынға 151,4  құрайды.

2. "Нашақорлықтың және мінез-құлық ауруларының алдын алу жөніндегі бағдарламаларды іске асыратын жалпы білім беретін мекемелердің үлесі" екінші индикаторы орындалды және тиісті жоспарға қол жеткізілді 92% (361 орта мектеп).

3. «15-17 жас аралығындағы балалар арасындағы суицидтің деңгейі» психиатриялық қызметі бойынша. Жоспар100 мың тұрғынға 16,9 . 2018 жылы 6 жағдай, бұл 100 мың тұрғынға 12,8 құрайды. (2017 жылы аяқталған суицид 5 жағдай– 100 мың тұрғынға 10,2). 

 

"Цифрлық Қазақстан" мемлекеттік бағдарламасын іске асыру шеңберінде алкогольдік және есірткілік масаңдықты сараптау кабинетінде медициналық куәландыру 2018 жылдан бастап Медициналық куәландырудың электрондық жүйесі бағдарламасында электрондық форматта жүргізіледі,  "ELSIMED" медициналық ақпараттық жүйесінде медициналық құжаттаманы электрондық жүргізу 100%. Тұлғаларды сот тәртібімен мәжбүрлеп емдеуге рәсімдеу және қарау онлайн режимде жүргізіледі.

 

Екі қызметтің стационар және күндізгі стационар қызметінің негізгі көрсеткіштері орындалды, бос төсек орын болған жоқ, емделіп шығу жоспары орындалды. Медициналық-әлеуметтік оңалтуда болу 27,2-ден 31,6-ға артты. Өлім-жітім 0,2% құрады, 2017ж. – 0,3%. Паталогоанатомиялық диагнозымен алшақтық болған жоқ.

 

УБДО-ң төсек орындық қуаты 40 төсек орын. Толтырылуы толық, жоспар бойынша 11500 адам, 12909 адам шығарылды.

 

АИТВ/ЖИТС және құқық бұзушылықтың алдын алу мақсатында метадонмен алмастырушы терапия кабинеті жұмыс істейді. 01.01.2019 жылға 6 адам есепте тұрды.

 

Облыс бойынша жалпы наркологиялық аурушаңдық 5,1%-ға азайды (2017 жылғы 100 мың тұрғынға 644,1-н  100 мың тұрғынға  612,6-ға дейін) және республикалық көрсеткіштен 14,5% төмен (100 мың тұрғынға 753,1), республика бойынша 12 орын. 

 

Аурушаңдық құрылымында бірінші орынды 100 мың тұрғынға шаққанда 460,5 алкоголь тұтынушылар алады. Екінші орында 25%  – есірткіні зиянды тұтыну және тәуелділік, аурушаңдық төмендеді және 2018 жылы 100 мың тұрғынға 151,4 құрады (1690 адам). Бұл көрсеткіш Республикалық көрсеткіштен (100 мың тұрғынға 145,6) қарасора пайдалануымен есепте тұрған адамдардың көп саны есебінен 3,9% жоғары, және барлық аймақтардың арасында 7 орында. Үшінші орында 0,1% токсикоманиялық заттарды қолданушылар (100 мың тұрғынға 0,7 - 8 адам).

 

Алғаш рет белгіленген наркологиялық бұзылумен сырқаттанушылық 100 мың тұрғынға облыс бойынша 100 мың тұрғынға 163,1 құрайды (1828 адам).

 

Психикалық бұзылудың жалпы ауруы 1,6%-ға азайды,  2017 жылғы 100 мың тұрғынға 821,0-ден 2018 жылғы 100 мың тұрғынға 807,9 дейін. Көрсеткіш сондай-ақ орташа республикалық көрсеткіштен төмен (100 мың тұрғынға 1045,0), бұл облыстағы жасырын ауру мен аурушаңдықтың бар екендігін көрсетеді. 

 

Құрылымда: Ақыл-ой кемістігі бар тұлғалар бірінші орында (47,5%), екінші орында шизофрениямен ауыратын науқастар (32,2%), үшінші орында - органикалық психикалық бұзылулар (16,1%), 4 және 5 орындарда психологиялық дамудың бұзылуы (1,4%) және аффективті бұзылулар (1,3%), бұдан әрі невротикалық бұзылулар барлығы 0,7% және басқа психикалық және мінез-құлық бұзылулары (0,5%).

 

Алғашқы аурушаңдықтың 7,2%- ға өсуі байқалады және 2017 жылғы 100 мың тұрғынға 31,9 (356 адам) қарағанда 100 мың тұрғынға 34,2 құрайды.

 

1.2. Негізгі проблемаларды талдау

Негізгі сыртқы және ішкі факторларды бағалау.

Кәмелетке толмағандар мен жастардың тәрбие жүйесіне тікелей қатысатын "институттардың" рөлін арттыру үлкен маңызға ие. Суицидтердің, тәуелділіктің алдын алуда ведомствоаралық өзара іс-қимылға үлкен роль бөлінеді.

 

Дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етуді жетілдіру.

2009 жылдан бастап ҚР ДСМ 24.12.2008 жылғы № 677 бұйрығымен регламенттелетін Қазақстан Республикасының дәрілік заттардың Формулярлық жүйесі енгізілді. Осы бұйрықтың негізгі міндеттерін іске асыру үшін Формулярлық комиссия бар. Формулярлық комиссия жыл сайын дәрілік препараттарға қажеттілікті ескере отырып, дәрілік формулярды әзірлейді. 

2. Азаматтардың денсаулығын жақсарту

2.1. SWOT-талдау

 

Күшті жақтары

Әлсіз жақтары

Психикалық денсаулық қызметіне қажеттіліктің болуы

Стигматизацияның болуы, бұл халықтың өтініштеріне әсер етеді

Мамандандырылған медициналық көмек көрсету

Амбулаториялық қызметтің динамикалық қадағалауын жеткіліксіз ұйымдастыру

Мамандандырылған медициналық көмек көрсету

Психикалық денсаулық саласында жұмыс істейтін қызметкерлердің психо-эмоционалдық стресстері үшін қосымша ақы төлемінің болмауы

Жоғары білікті персоналдың болуы

Дәрігерлік кадрлардың тапшылығы

Мүмкіндіктер

Қауіптер

Мемлекеттік бюджеттен тұрақты және уақтылы қаржыландыру

Оқытылған кадрлардың тұрақтамауы

Дәрігерлік кадрлардың кәсіби даму мүмкіндігі

Жалпы практика дәрігерлерінің дайындықтарының жеткіліксіз деңгейі психикасының бұзылуы жеңіл және орташа нысандары бар адамдарды диагностикалау мен емдеу тиімділігінің төмендеуіне әкелуі мүмкін,

Медициналық салада компьютерлік және басқа да инновациялық технологияларды енгізу

 

Ақпараттық жүйелерді енгізу

 

Рентабельділікті арттыру

қызметтер мен шығыс материалдарына жеткізушілердің бағаларының өсуі

 

2.2. Тәуекелдерді басқаруды талдау

 

Мүмкін болатын тәуекелдіктің атауы

 

Осы тәуекелділік әсер етуі мүмкін мақсат

Тәуекелдерді басқару бойынша шаралар қабылданбаған жағдайда ықтимал салдар

Тәуекелдерді басқару бойынша жоспарланған іс-шаралар

Тәуекелдерді басқару бойынша іс-шаралардың нақты орындалуы

Орындалмау себептері

1

2

3

4

5

6

Сыртқы тәуекелдер

Медицина қызметкерлерін әлеуметтік қолдау шараларының жеткіліксіздігіне байланысты медицина кадрларының кетуі

Медициналық қызмет сапасына

Пациенттердің қызметтерге қанағаттануының төмендеуі.

Персоналдың уәждемесін арттыру.

Сыйақы төлеу



Ақпараттық технологиялардағы кадрлардың артта қалуы

Медициналық қызмет сапасына

Пациенттердің қызметтерге қанағаттануының төмендеуі.

Ақпараттық технологиялар бойынша оқыту курстарын өткізу

ПДО персоналын оқытуды ұйымдастыру



Ішкі тәуекелдер

1. Дәрігерлік кадрлардың тапшылығы.

 

Медициналық қызмет сапасына

Пациенттердің қызметтерге қанағаттануының төмендеуі.

Дәрігерлік кадрларды тарту жөніндегі жыл сайынғы жоспар.

Кадрлар жәрмеңкесіне қатысу



2. Цифрландыру кезінде медперсоналдың кәсіби дағдыларына қойылатын талаптардың өсуі.

Медициналық қызмет сапасына

Медициналық құжаттаманы жүргізу сапасының төмендеуі.


Медицина қызметкерлерін цифрландыру мәселелері бойынша оқыту.

Ақпараттық технологиялар саласында мамандар даярлау деңгейін арттыру бойынша курстарды ұйымдастыру.



 

2.3. Қызметті рейтингтік бағалауға арналған индикаторлар тізімі

 

Индикаторлар

Өлшем бірлігі, ақпарат көзі

Шекті мәні

2019

2020

2021

2022

1

Біліктілік санаты бар медицина қызметкерлерінің үлес салмағын арттыру

РБЖ-дан алу

60% 

62

64

67

69

2

Бір жыл ішінде сауығуы және жақсартуы бар шығарылған науқастардың саны

СНЭТ-н алу

 

90% және жоғары

 

90% және жоғары

90% және жоғары

90% және жоғары

90% және жоғары

3

Кәмелетке толмағандар арасындағы суицидтің деңгейі.

100 мың тұрғынға

16,9

16,7

16,5

16,3

16,1

4

Пациентті қолдау және ішкі бақылау қызметіне жүгіну нәтижелері бойынша қабылданған шаралар үлесі

ҚДСК мәліметтері

50% және жоғары

 

50% және жоғары

50% және жоғары

50% және жоғары

50% және жоғары

5

АІИ көрсеткіші

ҚДСК мәліметтері

3% дейін

3% дейін

3% дейін

3% дейін

3% дейін

6

Негізделген шағымдардың болмауы

ҚДСК мәліметтері

Шағымдардың болмауы – 10 балл

Әрбір шағым үшін – минус 1 балл

10 балл

10 балл

10 балл

10 балл

7

Өлімітім

 

2% дейін

2% дейін

2% дейін

2% дейін

2% дейін

 

Жүргізілген талдау және анықталған мәселелер негізінде:

 

3 бөлім. Стратегиялық бағыттар, мақсаттар, міндеттер, нысаналы индикаторлар,

іс-шаралар және нәтижелер көрсеткіштері.

 

Бағдарламалық мақсат: Тиімділікке, қаржылық тұрақтылыққа және әлеуметтік-экономикалық өсуді қолдауға бағдарланған ұлттық денсаулық сақтау жүйесін жаңғырту.

Мақсатты индикатор

Өлшем бірлігі.

Ақпарат көзі

Орындауға жауапты

2019

2020

2021

2022

1

Халықтың медициналық көмек сапасына қанағаттану деңгейі

%

Стационар бойынша анонимді сауалнама нәтижелері

Каримова Г.А. – аудит бойынша бас дәрігердің орынбасары

90%

91%

92%

93%

 

Қойылған мақсатқа қол жеткізу жөніндегі негізгі бағыттар, жолдар мен шаралар.

 

3.1. Тараз қаласы мен облыс халқының денсаулығын нығайту

 

Мақсаттар

Міндеттер

Нысаналы индикаторлар/міндеттер көрсеткіштері

1 Стратегиялық бағыт. Облыс аудандарының бастапқы психикалық денсаулық орталықтарымен және психикалық денсаулық кабинеттерімен өзара іс-қимыл жасау жолымен Тараз қаласы мен облыс халқының денсаулығын нығайту.

1. Есірткі заттарын қолданатын адамдардың санын азайту

Есірткі құралдарын тұтынушылар деңгейінің азаюы.

Зиянды тұтынумен және есірткіге тәуелді наркологиялық есепте тұрған адамдардың саны

 

2. Қолдаушы алмастыру терапиясын көрсету

ҚАТ сайтының жұмысын жалғастыру

ҚАТ сайтының жұмысын жалғастыру

3. ПМБ зардап шегетін адамдарды анықтауды жақсарту

Жалпы практика дәрігерлерінің ПМБ-дан зардап шегетін адамдарды анықтауды жақсарту

ПМБ-дан зардап шегетін адамдарды анықтауды жақсарту

 

3.2. Сектораралық өзара іс-қимылды дамыту.

Мақсат: Әлеуметтік маңызы бар аурулардың ауыртпалығын төмендету

 

Іске асырылатын іс-шаралар

Үйлестіруді талап ететін іс-шаралар

Психикалық денсаулық қызметі мәселелері бойынша семинар-кеңес өткізу

ДСБ - семинар-кеңес

Халықтың психикалық денсаулық туралы хабардарлығын арттыру, суицид мәселелерін БАҚ жариялау

Теледидарда, радиода сөз сөйлеу, баспасөзде жариялау, дәрістер мен семинарлар өткізу

Кәмелетке толмағандар арасында суицидті болдырмау бойынша алдын алу іс-шараларын жүргізу

Денсаулық сақтау басқармасы, білім басқармасы

Кәмелетке толмағандар істері жөніндегі инспекторлар үшін балалар мен жасөспірімдер арасында наркологиялық бейін бойынша тәуекел топтарын ерте анықтау технологиялары бойынша семинарлар өткізу

Полиция департаментінің қызметкерлері (полицейлер, учаскелік инспекторлар) үшін мас болу дәрежесін (алкогольдік, есірткілік, уытқұмарлық) анықтау дағдыларына семинарлар өткізу

Полиция департаментінің қызметкерлерін оқыту

Асқаров көшесі, 277 мекен-жайы бойынша "Дағдарыс жағдайы орталығы" кабинетінің ашылуы; "жедел желі" телефоны.

Денсаулық сақтау басқармасы. Кабинет ашу

 

3.3. БМСКі жаңғырту және басым дамыту негізінде пациенттің мұқтаждығы төңірегінде барлық денсаулық сақтау қызметтерін ықпалдастыру.

3.3.1. БМСК-ті жаңғырту және басым дамыту.

Тікелей нәтижелердің көрсеткіштеріне жетуге арналған іс-шаралар

Жоспарлы кезеңде іске асыру мерзімдері

2019

2020

2021

2022

1

Аудандық деңгейде қалалық АЕҰ және психикалық денсаулық кабинеттерінің жүргізуіне наркологиялық науқастардың тіркелімі және психиатриялық науқастардың тіркелімі ақпараттық жүйелерін беру.

II тоқсан

 

 

 

 

3.3.2. Барлық денсаулық сақтау қызметтерін біріктіре отырып, мамандандырылған медициналық көмекті дамыту.

Тікелей нәтижелердің көрсеткіштеріне жетуге арналған іс-шаралар

Жоспарлы кезеңде іске асыру мерзімдері

2019

2020

2021

2022

1

Мониторингтік топ  - облыстың қалалары мен аудандары емханаларының амбулаториялық психиатрларына консультациялық-әдістемелік көмек көрсету.

х

х

х

х

 

3.3.3. Медициналық көмектің сапасын стандарттау және басқару.

Тікелей нәтижелердің көрсеткіштеріне жетуге арналған іс-шаралар

Жоспарлы кезеңде іске асыру мерзімдері

2019

2020

2021

2022

1

ҚР ДСМ РҒППДО әзірлеген медициналық көмек көрсету сапасының ішкі индикаторларын қолдану

х

х

х

х

2

Диагностика және емдеу хаттамаларын сақтау бойынша мониторинг

х

х

х

х

3

Халықтың қанағаттану деңгейін арттыру

90%

91%

92%

93%

4

Мекеменің сайты, Call-орталық және басқа да көздер арқылы басқару шешімдерін қабылдай отырып, медициналық қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымдар мен өтініштердің барлық жағдайларына уақтылы ден қою

х

х

х

х

5

Медицина қызметкерлерінің медициналық этикасын және коммуникативтік дағдыларын одан әрі сақтау

х

х

х

х

 

3.3.4. Денсаулық сақтауда аккредиттеу мен лицензиялауды дамыту

 

Тікелей нәтижелердің көрсеткіштеріне жетуге арналған іс-шаралар

Жоспарлы кезеңде іске асыру мерзімдері

2019

2020

2021

2022

1

Аккредиттеу стандарттарына сәйкестігін қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларды жүргізу арқылы мекемені аккредиттеуден өтуге дайындау 

 

 

х

 

2

Көрсетілетін медициналық қызмет түрлеріне лицензияны уақытылы алуға мониторинг жүргізу

х

х

х

х

 

3.3.5. Обеспечение рационального применения лекарственных средств и изделий медицинского назначения и медицинской техники.

Тікелей нәтижелердің көрсеткіштеріне жетуге арналған іс-шаралар

Жоспарлы кезеңде іске асыру мерзімдері

2019

2020

2021

2022

1

Дәрілік заттарды ұтымды пайдалану мониторингі

х

х

х

х

2

ТМККК бойынша өмірлік маңызды дәрілік заттар тізбесіне сәйкес кемінде 100% дәрілік заттармен қамтамасыз ету

100%

100%

100%

100%

3

Дәрілік заттың жанама әсерлерін мониторингілеу және талдау негізінде дәрілік формулярды қайта қарау

Жылына кемінде 1 рет

Жылына кемінде 1 рет

Жылына кемінде 1 рет

Жылына кемінде 1 рет

 

3.3.6. Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруды енгізу.

Тікелей нәтижелердің көрсеткіштеріне жетуге арналған іс-шаралар

Жоспарлы кезеңде іске асыру мерзімдері

2019

2020

2021

2022

1

Әлеуметтік сақтандыру қағидаларын қызметкерлерге түсіндіру

х

х

х

х

 

3.3.7. Денсаулық сақтау жүйесіндегі көшбасшылықты және қазіргі заманғы менеджментті дамыту.

Тікелей нәтижелердің көрсеткіштеріне жетуге арналған іс-шаралар

Жоспарлы кезеңде іске асыру мерзімдері

2019

2020

2021

2022

1

Бақылау кеңесінің негізгі тәуекелдер бойынша шешімдер қабылдау өкілеттігімен жұмысы

х

х

х

х

2

Қосалқы мердігерлік негізде медициналық қызметтер спектрін көрсетуді дамыту және кеңейту

х

х

х

х

 

3.3.8. Адам ресурстарын стратегиялық басқару.

Тікелей нәтижелердің көрсеткіштеріне жетуге арналған іс-шаралар

Жоспарлы кезеңде іске асыру мерзімдері

2019

2020

2021

2022

1

Стационардың қажеттіліктеріне жауап беретін білікті кадрлармен қамтамасыз ету – біліктілікті арттыру

3 адам

3адам

3 адам

3 адам

2

Дәрігер кадрлардағы тапшылықты төмендету

10% дейін

8% дейін

6% дейін

5% дейін

3

Санатталған дәрігерлер мен орта медициналық қызметкерлердің үлесін арттыру бойынша жоспарлы жұмысты жүзеге асыру

70%

72%

74%

76%

4

Медициналық қызметкерлердің еңбегін ынталандыру мақсатында қызметкерлерге сыйақы беру

х

х

х

х

 

3.3.9. Инновация мен медицина ғылымының дамуы.

Тікелей нәтижелердің көрсеткіштеріне жетуге арналған іс-шаралар

Жоспарлы кезеңде іске асыру мерзімдері

2019

2020

2021

2022

1

Пациенттерді РҒППДО-на жіберу

х

х

х

х

 

3.3.10. Медициналық техниканы жабдықтау және пайдалану тиімділігін арттыру.

Тікелей нәтижелердің көрсеткіштеріне жетуге арналған іс-шаралар

Жоспарлы кезеңде іске асыру мерзімдері

2019

2020

2021

2022

1

Медициналық техникаға, жөндеуге, техникалық қызмет көрсетуге қажеттілікті жоспарлау.

х

х

х

х

2

Сапа кепілдігін және кейінгі кепілдемеден қызмет көрсетуді бақылау

х

х

х

х

 

3.3.11. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту (АКТ).

Тікелей нәтижелердің көрсеткіштеріне жетуге арналған іс-шаралар

Жоспарлы кезеңде іске асыру мерзімдері

2019

2020

2021

2022

1

МАЖ енгізу

95%

100%

100%

100%

 

4 бөлім. Функционалдық мүмкіндіктерді дамыту

 

1. Қызметкерлерді оқыту негізінде медициналық ұйымдардың кадрлық әлеуетін дамыту.

 

5 бөлім. Мүмкін тәуекелдер

 

Орталық өз қызметі барысында бірқатар тәуекелдердің (мақсаттарға қол жеткізуге кедергі келтіруі мүмкін жағдайлар) немесе орталық тарапынан бақылауға келмейтін сыртқы факторлардың туындауымен бетпе-бет келуі мүмкін

 

Мақсаттың, стратегиялық жоспардың атауы

Тәуекел

Салдарды азайту тетіктері мен шаралары

1

2

3

1. Есірткі заттарын қолданатын адамдардың санын азайту

Есірткі заттарын қолданатын адамдардың санын көбеюі

Кәмелетке толмағандар мен жастар арасында алдын алу жұмыстарын жүргізу

 

6 бөлім. Бюджеттік бағдарлама

 

Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі – ЖО әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы.

Бюджеттік бағдарлама – 067 (100).

Сипаттамасы – «Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін қамтамасыз ету», кіші бағдарлама 100  «Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін төлеуге әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының трансферттері»

 

Ресурстар

Өлшем бірлігі

факт

2018 ж.

Жоспар (жылдар)

2019 ж.

2020 ж.

2021 ж.

2022 ж.

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Қаржылық барлығы, оның ішінде:

мың тенге

 

 

 

 

 

Мақсат 1.1. Қаржы ресурстарын ұтымды пайдалану.

Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін төлеуге әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының трансферттері

мың тенге

ОНД :

545102,5

1284846,3

1284847,0

1284847,0

1284847,0

ОПД:

647871,0

Барлығы

 

1284846,3

1284847,0

1284847,0

1284847,0

2

Адами ресурстар барлығы, оның ішінде

 

 

Мақсат 1.1. Медицина кадрларын пайдалануды жақсарту

Штаттық бірлік

бірлік

ОНД :

323,75

628,25

628,25

628,25

628,25

ОПД:

398

3

Материалдық-техникалық, оның ішінде

принтер

бірлік

дана

 

3

3